Levering & retourneren

Levering & retourneren
In welke landen bezorgen jullie?
Wij bezorgen in Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bezorgen al onze producten GRATIS.

Let op: indien je een product wilt ruilen, betaal je wel verzendkosten voor het vervangend product.

Hoe ziet het bezorgproces er uit?
Op het moment dat je je bestelling hebt geplaatst, krijg jij van ons een bevestigingsemail.
POSTNL biedt twee keer je bestelling op het afleveradres aan. Bij ontvangst wordt er nog een bevestiging getekend. Indien POSTNL twee keer niet je bestelling heeft kunnen leveren, dan wordt het product naar een servicepoint bij jou in de buurt gebracht. Je bestelling kun je vervolgens daar ophalen.
Hoe snel bezorgen jullie?
Indien je op werkdagen vóór 16.00 uur besteld, heb je je bestelling de volgende dag al in huis. Bestel je na 16.00 uur? Dan zit er een werkdag tussen. Voor meer informatie over het proces, bekijk onze algemene voorwaarden.
Bezorgen jullie ook in het weekend?
Ja, wij bezorgen ook in het weekend. Let wel op: voor een levering op zondag betaal je toeslag. Leveren op zaterdag is gratis.
Krijg ik een track&trace nummer?
Zodra je een bevestiging hebt ontvangen, krijg je een track&trace waarmee je de bestelling kunt volgen.
Wat zijn de bezorgtijden?
POSTNL levert tussen 08.00 en 18.00 uur.
Kan ik een exact bezorgtijd afspreken?
Ja, dat is mogelijk. Bij het afrekenen kun je kiezen uit verschillende data en tijdstippen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, wij zijn gevestigd in Eindhoven en geopend op maandag  tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het retourformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping. Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.

Ons retouradres

Mispelhoefstraat 21
5651 GK Eindhoven

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Let wel op: je krijgt alleen het volledige aankoopbedrag terug indien het product in originele en onbeschadigde staat is. De verpakking mag geopend zijn, maar het product moet zoveel mogelijk in de originele staat verkeren.

Is het product gebruikt en/of beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken of het is mogelijk is om het product te retourneren.

Nadat je dit hebt gedaan, kun je via onze retourportaal je gratis retourlabel uitprinten. Hiervoor kun je een gewone A4 printer gebruiken. Klik hiervoor op https://sitandjoyretouren.shipping-portal.com/returns/.

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja, het is mogelijk om te ruilen.

Wil je het product omruilen voor iets anders? Mail ons en geef aan tegen welk product en kleur je het wilt ruilen. Zodra wij jouw mail hebben ontvangen, sturen wij jou het vervangend product toe.

SIT&JOY
Mispelhoefstraat 21
5651GK Eindhoven
Nederland

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
Helaas is dit niet nog mogelijk. Wij werken aan een oplossing om dit in de toekomst mogelijk te maken. Wel kunt u het product uiteraard retourneren na ontvangst.
Zijn er kosten voor het retourneren?
Als je een product terug stuurt, hoef je geen retourneringkosten te betalen. Let wel op: indien je een product wilt ruilen, betaal je wel verzendkosten voor het vervangend product. 
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Na ontvangst van het product, betalen wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.
0